آخرین خبرها
Home » برتر » دانلود سریال «عمرگل لاله» – تا قسمت309 (پایان)

دانلود سریال «عمرگل لاله» – تا قسمت309 (پایان)

.:: دانلود سریال بسیار زیبای عمر گل لاله ::.

.:: دانلود سریال ترکی عمر گل لاله با کیفیت بالا و دوبله فارسی با لینک مستقیم و کمکی ::.

تا قسمت آخر در سرورVIP اضافه شد

برای دانلود سریال در سرورVIP کلیک کنید

اطلاعات کامل : Turkishdrama |IMDb

منتشر کننده فایل : downloadfilm1448.ir

فرمت :   Mkv

حجم : 80 تا350 مگابایت

محصول : ترکیه

زبان : دوبله فارسی

زبان اصلی: ترکی

ژانر : رمانتیک، درام

کارگردان:
Merve Girgin
بازیگران:
Tolgahan Sayisman ، Serenay Sarikaya ، Selen Soyder ، Emina Sandal ، Hatice Aslan ، Kenan Bal ، Gul Onat

 

خلاصه داستان : داستانی درباره جدال ناپایان دو خانواده ، یکی خانواده ای سرشناس و بسیار موفق که بتازگی از آنتالیا به استانبول آمده و دیگری نیز خانواده ای سرشناس اما در خطر ورشکستگی مالی. خانواده تاشکیران ؛ خانواده ای با اصل و نسب ،با کلاس و پیچیده از استانبول است.بعد از مرگ پدر ، تجارت آنها با ناکامی مواجه میشود و این خانواده را تا مرز ورشکستگی پیش میبرد ولی مادر پرتوقع خانواده تمام تلاش خودش را میکند تا با دسیسه چینی، کلاس و ابهت خانواده را در مقابل دور و اطرافیان حفظ کند . خانواده ایلگاز: خانواده محافظه کار از آنتالیا ست که در تجارت و بیزینس بسیار موفق هستند.مادر و عموی دمدمی مزاج و جاه طلب و البته پایبند به رسم و رسومات سنتی خانواده هر کاری میکنن تا اعضای خانواده را آنطور که دلشان میخواهد دور هم نگه دارن. عشق بین لاله ،دختر زمرد تاشکیران و چنار ،تنها پسر خانواده ایلگاز منجر به ازدواج مخفیانه میشود واین مرزها را در خانواده ها از بین میبرد؛ داستانی پر از جدال و مشاجره، حقه ها و دسیسه ها است. لاله بعدها می میرد و چنار بعدها عاشق شخصیتی به نام توپراک می شود که از سریال شمیم عشق رهسپار این سریال می شود و در این بین خواهر لاله، یشین همیشه مانع این کار بوده و درصدد آن است که خودش با چنار ازدواج کند و آنقدر دسیسه چینی میکند و تا جایی میرسد که چنار را تصاحب میکند ولی بعد دستش رو میشود و خودکشی کرده و دوباره چنار با توپراک ازدواج می کند و درفصل سوم زمرد تاشکیران راه دخترش یشین را پیگیری میکند و درصدد انتقام خون دخترش هست و با دسیسه ها شرکت و عمارت ایلگازها را تصاحب می کند…

نکات جالب:

عمر گل لاله (به ترکی استانبولی: Lale Devri) یک مجموعه تلویزیونی دراماتیکرمانتیک ترکیه‌ای است. پخش این سریال از سال ۲۰۱۰ در شبکه شو تی‌وی آغاز شد و ادامه آن از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در شبکه فاکس پخش شده است.

فصل اول این سریال که در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ پخش شده است، شامل ۳۷ قسمت و فصل دوم آن که درسال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ پخش شده است، شامل ۴۱ قسمت و فصل سوم آن که در سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ پخش شده است، شامل ۴۰ قسمت و فصل آخر آن که در سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴ پخش شده است، شامل ۱۷ قسمت است. پس از استقبال از سریال شمیم عشق(Yer Gök Aşk) و بازیگر سلن سویدر که در سریال عمر گل لاله نقش توپراک را داشت، شبکه سازنده تصمیم گرفت تا سریال عمر گل لاله را نیز با فصل آخر خود یعنی فصل چهارم ادامه دهد.

پخش این سریال به صورت دوبله به زبان فارسی توسط جم تی‌وی آغاز شد و فصل اول و دوم آن را به صورت دوبله فارسی و نشان دادن هر قسمت اصلی در دو قسمت انجام شد ولی با پایان فصل دوم، این شبکه از دوبله فصل سوم سر باز زد و فصل سوم و چهارم آن در شبکه AAA فامیلی به صورت دوبله فارسی پخش شد.

دانلود تیتراژ فارسی سریال عمرگل لاله با صدای هادی احمدی

دانلود تیتراژ ترکیه ای سریال عمرگل لاله

دانلود موسیقی بیکلام سریال عمرگل لاله

دانلود آلبوم کامل موسیقی متن سریال عمر گل لاله

دانلود با کیفیت های متفاوت :

برای دانلود سریال در سرورVIP کلیک کنید

 

برای دانلود سریال به شکل کامل و با کیفیت بالا در سرورVIP کلیک کنید

91 comments

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خواستم بدونم کیفیت سریال چنده؟با تشکر از سایت بی نظیرتون

  2. با سلام و عرض خسته نباشید یک سوال خدمت شما داشتم من الان حدود دوروزه میخوام فیلم و سریال دانلود کنم روی vip link میزنم ولی صفحه لود نمیشه و میزنه 503service unavailable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *